galadriel Elbette değil. 40 dk ve öncesi felaket uykusu deniyor adına. Yani dalamıyor uykuya,ve uyumuş diyemeyiz. 2bucuk aylık bir bebek 11 bucukta aksam uykusuna geçmemeli zaten,yanlış burada. En geç 8de uyumuş olması gerekiyor. 3 ya da 4kez gündüz uyku yapmalı. Her uyku arası 1 saat 1 saat 45 arasında olmalı.