sedefff2023 Kızlar bebeğim on günlük sarılık olmasın diye 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum ne zamana kadar bu şekilde devam etmeliyim siz ne zamana kadar böyle devam ettiniz
merve32_ sedefff2023 1 ay boyunca devam ettim ben ilk iki hafta saat başı emzirdim hatta mızirdandikca hep. Mememi. Verdim iki saate birakma bence
ipeksiiimom 32 günlüğüz hala 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama geceleri uyuyorsa uykusunu bölmüyorum 3 saat olabiliyor
sedefff2023 merve32_ yok zaten kendi istedikçe veriyorum uyanmadıkca ben uyandırıyorum normalde saatte bir uyandırıyordum doktor gerek yok 2 saate bir kaldır kendi kalkmazsa dedi
Hiilyuss sedefff2023 ben hiç iki saatte bir uyandırmsdım uyandırsam da emmemişti zaten. Bir kere kendi haline bıraktım baktım acıktıgınds uyanıyor üzerine çok düsmedim. Sarılık riskimiz yoktu ama bizim