direnim_ Bir taramada bu kadar saç dökülür mü ? Doğru düzgün taramadımda gün boyu heryerden saçlarımı toplamaktan iğrenir oldum bu gidişle kel olcam normal mi Napim 
Eternity direnim_ Aynı durumdayım, günlük ashpaganda vitamin takviyesi ve saçımı yıkamadan 3-4 saat öncesinde saç diplerime h. cevizi yağı, biberiye yağı, lavanta yağı, karanfil yağı ve ökaliptus yağı karışımını sürüyorum, geçen aydan çok daha iyi.
E_Defne direnim_ canım bende aynı durumdayım hatta dusta sandım sacımın bi kısmı koptu cıkar Çıkmaz Aynaya baktım kelmi kaldım diye kızım da da aynısı olmuştu çok dökülüyordu saçlarım bir şampuan vardı aldım kullandım hem durdu hem uzattı şimdi o şampuanı kullanıyorum istersen markasını vereyim al dökülmeyi tam durdurdu diyemem ama öncekine nazaran dökülmesi çok çok azaldı ve uzadı bebek saçlarım çıktı yanlardan
Busrartdsl Benim de öyle kan değerlerim normal ama bi açiyim artık üstüm başım hep saç o yüzden topluyorum hep
Metemommy direnim_ benimde aynı bu şekilde , hamilelikte gürleşti güzelleşti doğumdan sonra avuç avuç dökülmeye başladı . Ben ducray anaphase şampuan aldım bugün geldi hatta kargoyla daha deneyimlemedim ama memnun olan çok vardı eğer memnun kalırsam size dönüş yaparım
PnarAkca34 Benimde gene dökülmeye başladı tarafikca bu kadar çıkıyor taramayinca heryere dökülüyor geçen eşimin çorbası dan saçım çıktı Allah tan bişey demedi🤦🏼♀️😅