anonim351 Kızlar 4 ay önce sezaryen doğum yaptım . Daha regli olmadım. Kızım aşırı hareketli kucağımda çeken hep ayağa kalkıyor karnıma baskı yapıyor bu durumda . Bugün yine aynısı oldu ve kanama gelmiş muhtemelen ondan dolayı.başına gelen var mı