king30 Bu sarılık bana çok çekritirdi,3 çocuğum oldu,üçundede yaşadım bunu,en kötüsü ikinci çocugumda oldu. Pataloji sarılık doğulduğu andan itibarən başliyo,ve sürekli kalkıyo doğru müdahele edilmezse sonucu çok kötü oluyor,malesef benim ikinci çocuğuma bunu yaptılar yalnış tedavi etdilər, Allah belalarını versin. Ama diyer çocuklarımda fizioloji sarılik oldu şükür atlattık. Biri 11 gün,diyeri 1 hafta fototerapi gördü. Deyenleri normalleşdi,ama gözlerinde,burnunda,yüzünde sarılık kalmisdi,onuda doktor hastaneden çiktimizda ilaç yazdı verdim geçdi 20-25-ci gününde. Daha çok pencesine,ayaklarına dikkat edin orda sarılık varsa deyərlərın arttiğını gösterir,yoksa endişelenmeyin. Bide çocuk aç kaldığı zaman artıyo sarılık,bolca emzirin,bide güneşde sarılığa iyi gelir,deyərlərı azaltır. İnşallah geçer merak etmeyin