Kızlar kızım 3 aylık ama horluyo
Burnunu temizliorum devamlı tıkalı da değil ama bildiğin büyümüş de küçülmüş öyle horluo😔 zor nefes alıo bazen ağzı açık ve kuruyo. Kendi horlamasına ve nefesine uyanıo yavrum.Doktor büyüdükçe geçer dedi ama gittikçe artıo ne yapsam bı hafta tekrar doktora gitcez
böyle bişeyle krşılasan varmı? Gece korkuyorum devamlı kontrl ediyorum nefesini