Deneyimli anneler tuvalet eğitimine başlamak istiyorum ama oğlum korkuyor (çiş kaka diyebiliyor)çiş ve kakasının geldiğini anlıyor hatta bi kaç gündür de çiş diyor derken yapıyor bezine hadi tuvalete gidelim diyorum gidiyoruz ama oturacağı zaman korkuyor vazgeçiyor ne yapmam lazım nasıl bi yol izleyebilirim 17.ayımıza gireceğiz tecrübelerinizi paylaşın lütfen 🙏🏻