tomvejerry Kızlar bir hafta olacak ek gıdaya geçtik sebze veriyorm bugün ebemiz meyve de ver dedi ama nasıl vericem bilemedim meyve rendemiz yok bide ilk hangi meyveyi verdiniz nasıl verdiniz siz
Berilsmom13 tomvejerry elma verebilirsin canım ilk ben öyle yapmıştım muz olur ama cam rende al bence
beybiliko tomvejerry cam rende işinizi kolaylaştırır, çok pahalı bir şey değil, isterseniz meyveleri buharda hafifçe haşlayıp ezerek verebilirsiniz
beyzacmvrc tomvejerry cam rende alın ama şimdilik buharda bütün elmayı haslayin sonra siyirir siyirir yedirirsinuz
Omeraslan tomvejerry Çatal ile ezerek verebilirsiniz. Meyve süzgeci varsa o da olur. Ben ilk muz verdim. Sonra armut vs. İlerledim
miray_85 Bizde yeni basladik ek gidaya sebzelerden gidiyoruz simdi meyvelere gecicem elma , armut şetfali pürelerinden sirayla baslayabilirsiniz
Hertelden Cam rende şart canım şuan yoksa normal rende ile rendele çatal ile ez yoğurtla karıştır ver 3 gün denemeyi unutmayın mutlaka alerji durumundan dolayı
Eternity tomvejerry Ben muz ile başladım. Muzları küçük boyutta seçtim, yarısına böldüm, kabuğu elinin tutacağı şekilde bıraktım. Eline verdim öyle kemire kemire yiyordu.
Bett1 tomvejerry ilk sebzeler bittikten sonra ben elma yı cam rendede rendeleyerek vermiştim yoğurtta verdiğim için öncesinde yoğurtla da karıştırıp verdim 3 gün tadinca daha sonra armut muz o şekilde mevsim meyveleri şeklinde ilerlemiştik avakoda falan