Duygu_52AK Kızlar memnun kaldığınız kahve makinesi öneriniz var mı uygun ve güzel olan araştırdım biraz ama kararsız kaldım karar veremedim aşırı pahalı birşey istemiyorum bütçem 500 le 1000 arası
Hamzaninannesi1411 Duygu_52AK karaca hatır aldım birkaç ay önce 999 TL idi çok memnunum bak istersen trendyoldan aldım bu arada
Hamzaninannesi1411 Duygu_52AK evet ben çok memnunum hem közde kahve yapma özelliği var hemde Türk kahvesi 5 fincanlık kendi kendine pişiriyor pişince de ötüyor kahveyi koy başka işine bak taşma yapmıyor ben çok beğendim
Tansukiz Duygu_52AK arzum okka var şu an bende memnunum 5 fincana kadar alıyor kısa sürede bol köpüklü pişiriyor ben aldığımda 800 tl falandı şimdi kaç oldu bilmiyorum tabi.