pembemor25 demetusss ben barilla yedim dokundu çocuğa içinde soya olduğu için o da sıkıntı yapıyormuş. Ankara da yokmuş ondan alacağım 😊
Suhedalm demetusss diyetisyen bana ankara al diğerlernde peynir altı suyu farklı isimlerle geçiyor demişti