SedaBayraktar benimde oğlum ilk gel gel yaptığımda emekleyerek gelirdi hemen otururdu emeklerdi yanıma gelirdi 😄 sonra tekrar kaldırmak istediğimde ağlardı istemezdi ama ben naptim onu çok bogmamak şartıyla araya 10 dk koydum tekrar denedim gülerek eğlenerek ve 2 ,3gun içinde alıştı emekleme yerine adım atarak geldi ve gün içinde sürekli oda oda yurume arkadaşı ile geziyordu baya faydasını gördüm ben yemek yaparken onunla ilgilemiyorum haliyle oda o ara yurume arkadaşı ile yürür du evet canım odadan odaya giderken hiç kucağına alma emeklemesine fırsat bile verme tek elinden tutunca rahat bi şekilde yürüyor sa tek elinden tut ama iki elden tutunca daha rahatsa öyle yürüt fark etmez ama kucağa emekleme olmasin bebek baktı yurume daha iyi daha hızlı ulaşıyor her yere sevmeye başlıyorlar ve adım atmak için çaba sarf ediyorlar bebeğin yürümeye başlayınca haber et bana da inş en kısa zamanda yürür 🤲❤