Funda_yakut Bebeğim 9 aylık dün saat 15.00 da kızamık aşısı olduk az önce ishal olmuş baya dışına çıkmış başına gelen var mı ?
Melis1706 Funda_yakut kizamik ishal yapmaz ates olabilir dendi hatta dun 1 yas asilarinin arasinda kizamik olduk 9 aylikkende yaptirdim olmadi
Funda_yakut Melis1706 😓 yaa neden oldu ki benim aklıma aşı geldi çünkü bişeyi de yoktu ateş olmadı bizde çok şükür ama az işte ishal gibi yapmış üstü batmış hatta