keremaliii Selamlar hanımlar. Bebeğim pişik oldu sudocrem kullanıp memnun kalan var mı güzel ise hemen alacağım yada önerebileceğiniz başka bir pişik kremi var mı??
Yesilmavi keremaliii BePantol kullandım yenidoğan zamanı pişik yaptı sudocrem kullanıyorum dokuz aydır
Hefnan keremaliii Tek der geçerim Bebeğim çok kötü pişik olmuştu isilik felan çıktı 3 gün bol bol sürdüm geçti.Bence hemen almalisin
shnbbk keremaliii ben çok memnunum ama sürekli kullanmayın sadece pisik olduğunda ince bir tabaka halinde sürün tekte geçiriyor zaten hemen. İçeriği temiz değil bu sebeple fazla kullanmanızı onermem
seboss35 keremaliii ben kullanıyorum doğduğundan beri ama devamlı değil sadece kızarıklık olunca sürüyorum ve ince tabaka halinde
Prensesannesi61 keremaliii evet daha uc gun once ciger gibi pisik oldu bebegim 2 gun kullandim bolca surdum her degistirmede suan hicbisey kalmadi
kuzeyanne_ keremaliii ben bebeğim ilk doğduğunda mustela almıştım memnun kalmadım,ama sonra sudocreme geçtim oglum 16 aylık oldu çok ama çok memnunum.
Pearlyyy keremaliii hafif kızarınca sudokrem mükemmel etki ediyo iyice pişik olursada troysd iyi tavsiye ederim🫶🏻
Eski9 keremaliii kullandığım tek pişik kremi harika bence bolca sürmeyin tabiki yine de ben çok memnunum ağır pisiklerde mantar kremleri deri kremleri dışında zor geçiyor tabiki hafif ve orta derece pisikleri çok güzel tedavi ediyor
Seastar Ben kullanıyorum zaman zaman kızarıklık olabılıyor o zaman hemen ınce bir tabaka halınde sürüp iyice dagıtıyorum.Bacak aralarında birikmemesine dikkat edin iyice dagılsın.Bariyer kremı olarak da mustela kullanıyorum.
Kuzeymiram keremaliii ben memnunum bir kutusu nerdeyse 2 yıl gitti , benim oglum cok aşırı pisik oluyor hic bir bezi kabul etmedigi icin , o yuzden sürünce ertesi gune bisey kalmiyor
keremaliii Kuzeymiram hadi ya süpermiş bende aldım az önce sürdüm bakalım inşallah iyi gelir çok teşekkür ederim 🫶🏼🙂