Kızlar ihtiyaç sahibi birine ilk adim arabasi aldık. Fakat sorum şu ki bunları yapabilen bir çocuğun ilk adim arabasına ihtiyacı var mı?
Yoksa gerek yok mu?
Kızlar çocuk 7.5 aylıkken beri sıralıyor duvarlardan gidiyor heryerden yürüyor annesi tek elinden tutup ta yürütüyor ama şuan 1 yaş 3 aylik ve bir türlü yürümüyor annesi ellerini yavaşça bıraktığı an hemen oturup ağlıyor asla adim atmıyor ama evde ne bulursa sandalye yurutec ittirip yürüyor yani yürümek istiyor hep hevesli ama malesef ellerini bırakıp kendi kendine ayakta durmak veya adim atmak istemiyor hicbirsekilde bu arada önceden düşmemiş onu etkileyecek derecede . Sizce almalı mi ilk adim arabasi yoksa gerek yok mu