Momofaboy Tazeannelik 2 aylıktan beri 1 çay kaşığı veriyoruz. Çok kötü ise 1 tatlı kaşığına kadar çıkabilirsin demişti dr.
Momofaboy Tazeannelik sancısı olmadan vermiyorum ben. Düzenli bir ilaç gibi kullanmıyorum. En fazla 3 kere veriyorum çay kaşığıyla. Tatlı kaşığıyla verdiysem 2 kez.