Minikkuzum1011 Kızlar bebeğim 1 yaşında meme ucumu ısırdı ve yara oldu bende madecassol sürdüm ve sürdüğümü unuttum bir kaç saat sonra emzirdim kremli kremli bir şey olur mu ne yapmam lazım kafayı yicem.
Ozlem2904 Minikkuzum1011 sağlık ocagini arayıp sorun… memeucu yarası için incia çok iyi hem doğal üzerine emzirebiliyorsunuz nacizane tavsiyem
BihterZiyagil_ Minikkuzum1011 büyük ihtimal birsey olmaz ama siz her ihtimale karşı 114 zehir danışmayı arayın