Smyraaa Ben hamileliğimin ilk ayında regl oldum sonra olmadım ama ilk ayda hareket etme gibi bi şansı yok sanki 🙃
pinkooo_02 Smyraaa büyük ihtimal bağırsak hareketleriydi bende sanmıyorum ama işte ara ara mide bulantısı yaşıyorum misal 2 3 günde bir
Omega3 pinkooo_02 ben de doğum yaptığında sizin gbi hissetmistim 2 ay sonra sanki biseyler oynuyor gibiydi sonra doktra gttim hamile değilsin dedi herlde vücut çocuğun teknesine alışıyor sonrada var gibi geliyor bize😂
Beyzcn pinkooo_02 Kasım doğuma gidip kontrol muayenesi olun yani başka bit şey de olabilir yani korkutmak gibi olmasın ben hamileliğimde adet görmüştüm hatta o yüzden şüphelenmemiştim
pinkooo_02 Beyzcn yok korkmam oyke birşey varsada başım gözüm üstüne randevu bulamıyorum en kısa zmaanda gidecegim inşallah çok sağol canım