pinkooo_02 karnınızdaki o hareketler doğumdan sonra oluyor. Organlar yerine yerleşiyor veya gaz olunca da aynı bebek hareket eder gibi pıt pıt atıyor karnımızda. 1-1,5 sene kadar ara ara devam etti bende o hareketler resmen hamileyim de bebek hareket ediyor gibiydi. Ama tabikide hamile değildim. Siz Hamile olsanız bile şuan imkansız ötesi hareket hissetmeniz. Çünkü hareket edebilecek bi boyutta değil henüz. İçinizin rahatlaması için bi kan verin bence