Kızlar mevsim geçişimi emzirdiğim için mi bilmiyorum acayip derecede saçım avuç avuç dökülüyo taramaya korkuyorum artık aile hekimine kan tahlili verdim kansızlık falan gibi bir durumda yok emzirdiğim için ek bir takviye falan da kullanmaya korkuyorum neden böyle oluyo ya bir çözümü falan olan var mı 😭😭