Visneli-dondurma Üst yirmilik dişim 2 yıldır falan var. 2 3 aydır alt yirmilik dişim çıkıyor. Sadece kökü var o da ağzımı kapattığımda iç yanağımın etini sıkıştırıyor. Bayadır böyle iç kısmı şiş yara gibi acıyor nasıl geçer ne yapmalıyım
Deletedmom_109 Visneli-dondurma galiba çekilir zarar veriyorsa doktor daha iyi karar verir ama karadut özü iyi geliyor ağız içi yaralarına