Soru saçma oldu biraz farkındayım😀
Sabah evden çıkmadan önce sütümü sağıp götürdüm ki dışarda bebeğim acıkırsa veririm diye, o da ne hikmetse dışarda olduğumuz müddetce hep uyudu. 3 saati geçti sütün süresi. Atsammı direk? Anne sütü ne de kullanılır başka?😬