Merhaba arkadaşlar,
kızım yedi aylık bugün ilk dozunu oldu. Bizim doktorumuz aşı sonrası eve gidince calpol verin dedi, her beş saate bir, 72 saat boyunca , yani üç gün.
En son karma aşıda ateşlenmişti ilk defa ozaman verdik bi kaç kez calpol. Ama ateş olmadan ilaç vermek doğru değil diyordu sağlık ocağındaki hemşiremiz.
Biliyorum menenjit ağır bir aşı ama yinede kafam karışıyor doktorlar/hemşireler aynı fikirde olmayınca.
Siz nasıl yaptınız veya aşı sonrası calpol veriyormusunuz hemen?