Melike37 1mom1baby_ dolap uygulamasında gibcik butik var ordan aldım ben çok iyi fiyatı da uygun kolları da çıt çıt li çıkıyor sıfır ürün Bi çok model var
Melike37 1mom1baby_ ve bedenleri de büyük oluyor 1 yaş oğluma 2 yaş aldım baya giyer gene 2 3 sene ayakları da kapanıyor geçirmeli çok memnunum ben
dnzderin 1mom1baby_ Merhaba istanbuldayım 250,00 TL lcw pamuk ürün. Deformesi yok sadece kırışık vakumlu hurçtaydı :)
1mom1baby_ Truelivingg kalıbı nasıl canım benim bebeğim 3 aylık biraz iri olduğu için 1 yaş yazdım ve bakabilir miyim fotoğrafı var mı 😊
Irmakmelegim 1mom1baby_ elimde 1 yaş uyku tulumu car kuzum ebebek marka 2 tog kızım geçen sene kış boyu giydi şuan da bile kucuk geliyor ama oluyor
1mom1baby_ 1mom1baby_ şu köşede 3 çizgi var resim yükle diyo ona tıkla yönlendiriyor o direkt oraya resmi seç yükle sonra otomatik linki çıkıyo altta kopyalaya bas buraya cevap kısıma yapıştır at