Merhaba kpss çalışan anneler kızım 7 aylık 8.ayına girecek ilk bebeğim.Sınava çalışmam gerekiyor ama bebeğim uykuları çok kısa benim gibi olan var mı siz nasıl çalışıyorsunuz kendinizi nasıl ayarlıyorsunuz acaba ?benim kendime bile vaktim olmuyor yeme içmemi sağlıyorum o uyuduğunda ev işi bebeğin yemeklerini hazırlama süreciyle bitiyor günüm .Gece uykuya zor geçen bir bebek onunla uğraşıyorum kendim takatsiz kalıp uyuyorum 🥲