Boyum 1.60 kilom 52 ama göbeğim var🥲 49 kilo ile hamile kaldım 78 ile doğuma gittim 🤭 emzirdiğim için ve hep hareket halinde olduğum için eski kiloma yaklaştım i. Bu arada oğlum 19 aylık göbeğim gözüme batmaya başladı rahatsız oluyorum artık ne yapabilirim eritmek için illa sezeryan sonrası eski fiziğine kavuşan anneler vardır diye tahmin ediyorum 🌸🌸🩷