Kızım 15 aylık olcak birkaç gün sonra iki gündür huyları değişti uykudan uyandı gittim aldım başladı ağlamaya susturamadim nedensiz ağlama. Bugün eline krem almıştı biraz sürdüm eline oynadi sonra aldım güzelce yani çekip almadım ağlamaya başladı susmuyor ne desem ne yapsam susmadı normalde memeyi emer susar ne meme kabul ediyo ne yüzüme bakiyo Bi beni itekler gibi yapiyo Bi gelip sarılıyor öyle ağlıyor ama hep ağlıyor biraz sakinlessin diye banyo yapalım dedim sustu banyo yaptık sonra sudan çıkardım diye başladı ağlamaya kıpkırmızı oluyo ağlarken hiçbir şekilde aglmasini durduramıyorum bu 2 yaş sendromu olabilir mi bu kadar erken başlamış olabilir mi 2 yaş sendromu yaşayanlar anlatabilir mi nasıl bisey ne yapmam lazım