Bende bazem hissediyorum öyle 9 ay oldu doğum olalı adetten bi kaç gün önce hissettim bende tereddütte düştüm ama sonra adet oldum. Rahim iyileşiyor diye yorumladım kendimce ama ne kadar doğru bilemem. Birde annem böyle hissetmiştim sonra doktora gitmişti ultrasonda bakmışlardı gaz var demişlerdi belki de hissettiklerimiz gaz 😅