butterflyy_ Kızlar 2 ayı yeni bitirdik kendi aracımızla 6 saatlik yola çıkacağız bebeişeeee nasıl olacak nelere dikkat etmeliyim
Ahhannelik butterflyy_ biz kızım 3bucuk aylıkken memlekete gittik gece 4 gibi çıktık uykudaydi 5 saat sürüyor 1 kez uyandı mama içti geri uyudu rahat olmuştu
Elika00 butterflyy_ ben 3 aylıkken 16 saat yol gittim 😂 emzirdim uyudu zaten sesli oyuncaklar hışırtılı kitaplar almıştım yanıma en rahat dönemiydi valla
butterflyy_ Elika00 pekiiii yenidoğan bebeğim kulağına pamuk tıkayın diyorlar yolda ses ve basınçtan doğru mu
[silindi] 3 aylık bebeğimle istanbuldan antalyaya tatile bile gittim uçağa da bindik otobüs yolculuğu da yaptık hiç bişe de olmuyor iyi gezmeler 😅