Kepekekmegi alpina şoktan almıştık memnunum tek sıkıntı fırın telini daracık yapmışlar birşey koyduğumda borcam mesela sağdan sola kayıyo ama memnunum genel olarak. Siyah aldım keşke almasaydım gün içinde iki kez siliyorum toz topluyor durulduğu yerde 🤦♀️ annemin ki ve babaanneminki kumtel annem çok memnun babaanem değil aynı ürün şans sanırım birazda beyaz eşya