Aysbl süt alerjisi + çoklu besin alerji bebek annesiyim. Egzamadan çok çektim. Eğer inatçı geçmeyen bir egzama ise doktor kortizonlu ilaç veriyor kısa süre kullanıp bırakıyorsunuz. Onun dışında artık rutin oluşturmak zorundasınız ve bebeğinize iyi gelen ürünleride kullanmak durumundasınız. Bunlar alerji doktorumun bana söyledikleri ve devam ediyorum. Şampuan olarak ecowell kullanıyorum memnunum. Bebek her gün su ile yıkanacak ama şampuanla değil sadece su. Sabunluk, lif vs onlar zaten kullanmak yok normalde de zaten bebeğin ne kiri olabilir ki. Her gün özellikle duş sonrası nemlendirici ben la roche posay lipikar baume ap+m kullanıyorum çocuk doktorlarımda alerji doktorum da bunu önerdi çok memnunum. Ancak fiyatlar malum her geçen gün artıyor ve biraz muadillerine göre pahalı ürünler. Lakin uzun süre gidiyor.