Busrabbb evet mastit olmuşsun ama dıştan gözüken bisey yoksa enfeksiyon olmamış bende de aynısı oldu tek çaresi bol bol emzir yani o göğsünü daha çok emzir canım acısını bilirim 2 gün acidan sürekli ağlamıştım ama emzirerek 1 haftaya kalmadan bitmişti ağrım aile hekimine de gidebilirsin enfeksiyon varmi emin olmak için çok geçmiş olsun gerçekten çok zor ağrıdan dolayı emzirtmeyi sagmayi sakin bırakma canım daha kötü olur