Deletedmom_98 Kızlar 2 yaşında oğlum Kilo ve boy olarak hep önde gittik Ama bir süredir ara öğün istemiyor Acıkınca söyleyen ve hangi yemeği istediğini de diyen bir çocuk 3 ana öğünü çok güzel bir şekilde yiyor Acaba yeterli midir daha küçük ya içim rahat etmiyor Acıktın mı diyorum hayır diyor
Lucy Deletedmom_98 Acıkınca söyleyen ve hangi yemeği istediğini de diyen bir çocuk Sen cevabı kendin vermişsin canım:)
Hellobello Deletedmom_98 2 yaşında artık biliyordur acıktığını merak etmeyin, belki ana öğünler fazla geliyordur, ana öğündeki çorbayı yoğurdu ara öğün gibi vermeyi deneyebilirsiniz. Benim sorunum da tam tersi🥲 Kızım 21 aylık emmeyi bıraktı ağzı boş durmuyor ya sürekli bişey istiyor sağlıklı şeyler vermeye çalışıyorum böyle durumda olan var mı
GiybetReis Deletedmom_98 kilosu boyu yerindeyse bence sorun yok. Benim kızımda 2,5 yaşında. 3 anaöğünü az yediği için çok sık acıkıyor bende bundan müzdaribim😅 keşke ana öğünleri güzelce yese de saat başı buzdolabını açıp bişiler aranmasa😅
Maviim Deletedmom_98 Canım benim kızımda sadece 3 öğün yiyor ara öğünü çok nadir yer ama hiç bir sorunumuz yok
Deletedmom_98 Lucy Bacım zaten kafama takılıyordu da uygulamada bugün 4 öğün beslenmenin önemi ile ilgili bilgi paylaşmış ben de dedim bir danışayım kızlara
Deletedmom_98 Hellobello Canım oğlum sofradan doymadan asla kalkmıyor Çorbasını önünden alırsam bu sefer diğer yemekleri artırıyor 1 kase çorba 1 tabak yemek yiyecekse çorbayı kesince 1 tabak yemekle doymuyor istiyor Bence o normal ya devamlı atıştırmalık benimki de istiyor da önceden dolu dolu ara öğün verdi Kuru meyve elma muz bazen kek veriyorum
Lucy Deletedmom_98 İyi yapmışsın kuzum ama her bebeğin gelişimi farklı. Doyana kadar yiyor da diyorsun MaşAllah. Daha ne olsun. Belki dönemsel birşeydir. Belki de bu şekilde beslenmek daha çok hoşuna gitmiştir. 🥰
GiybetReis Deletedmom_98 şöyle diyim 24 aydan itibaren okula giden cocuklar okulda 3 öğün yiyorlar. Sabah kahvaltı öğle yemeği öğlen uyandıktan sonrada atıştırmalık kurabiye. Ki sabah 7 den akşam 7 ye okulda olmak zorunda olan cocuklarda var. Yani genel olarak 2 yaş sonrası beslenme 3-4 öğün😊 benim ki gibi yemek seçen cocuklar 5256217171 öğün😅
Haffuse Ay masaAllah, kzima varligindan beri ara ogun yapamayan ben, gozyasim pıt🥲 Ana ogun yiyorsa gerek de yok zaaten araya. Ben, ara ogun yapmadigim halde sadece1 ana ogunu zar zor yediriyorum. 2 yasina 3 ay kaldi😅
Deletedmom_98 Haffuse Önceden yiyip bir anda kesince biraz kafama takıldı canım. Gün içinde tabi elinde elması kurabiyesi vs oluyor ama bir anda bir öğün eksilince dedim kızlara bir danişayım Annelik işte boş yere evham yaptım☺