Kızlar ya size ilginç bi şey danışacağım. 16 buçuk aylık kızım var çok hareketli doğduğundan beri çok şükür her şeyi erkenden yaptı. Ama kafama takılan bi durum var çocuk oturamıyor. Kurt mu var poponda derler ya aynen öyle. Oyun oynayacak mesela ama bi oturamıyor rahat edemiyor sanki kalkıyor geri oturuyor sürekli pozisyon değiştiriyor falan sabit kalamıyor. Bu bi sorun mu sizce?