umosko cocuk kucağınızda dışa doğru dönük sırtı göğsümüzde elinizi poposuna kavrarsaniz sırtı sizden destek alacağı için oturtmuş olmuyorsunuz . Daha kizim yeni doğduğunda bile hemsire o şekilde taşımıştı çok şaşırmıştım. Benim oğlumda öyle durmayi seviyor ama sırtına destek verin mutlaka ağırlık poposuna olmasın Bi kaç aylari kaldı sabredemiyor minikler 😅😇
Kucağına alıp oturtmaya çalışanlara da mutlaka müdahale edin ya omzuna koysun yada yatırsın zarar vermekten iyidir