Tsbra 1bardaksu ah ilk doğduğu zamanlar bende öyleydim hem sma hem anne üstüydü ayda 1 buçuk kiloya yakın alıyordu 2 aydır sadece mama 600 gr falan alıyor
Tsbra gly57 bende de 2 aydır 600 gr alıyor sadece bi umut işte fazla kilosunu istemem zaten ayına göre normal gitse keşke
gly57 Tsbra gerçekten hepsi birbirinden değişik fikirlerde ya kime inanacağız bilmiyorum herkes başka şeyler söylüyor