Merhaba sevgili annelerim oğlum 11 aylık olmak üzere . size bir sorum var oğlum mandalina çok seviyor bayıla bayıla yiyor maşallah çok iştahlı bi bebek olmadığı içinde bende veriyorum yediği bir şey olduğu için ama internette 1 yaş üstü gibi şeyler gördüm ve pişiğe neden olduğunu okudum pişik bebekten bebeğe cilt hassaslılığına göre değişiyor sanırım benim oğlumda pişik yapmadı sorum mandalinanın fazlası pişik falan olmamasına ragmen zararı mı acaba başına gelen veya bi bilgi sahibi olan var mı