Merhaba arkadaşlar oğlum 13 aylıkken yürümeye başladı şuan gayet güzel yürüyor 15 aylık vicconun ayakkabılarını aldım çok rahat güzel giyiyor ama artık onlar bileklerini korumaz Eskişehir’de yaşıyoruz kışları sert ben aslında yine vicco bot alcaktım ama arkadaş almış 22 numara oğluna o çok büyük geldi oğlum şuan 20 no giyiyor botlara bakıyorum hiç numara bulamıyorum ya hep 21 22 den başlıyor ya da numara kalmamış oluyor yakın zamanda Alışveriş yapmış olan ya da önceki senelerde kullanıp memnun kaldığınız bot öneriniz varsa çok sevinirim çocuklar bizler gibi değil çünkü ayaklar önemli bide kendimiz denemediğimiz için anlayamıyorum iyi mi kötü mü 🙃