Hamza65 bizim de son kat evimiz. Cati yoktu ilk evlendiğim yıl simsiyah oldu tavanlar nefret ettim kizim doğdu her yer küf nem böceği oldu ah neler cemtim o kış hayatımda unutamam evi ilaclattik kloraklarla sildik. Neyse cati yapıldı o kuften kurtuldum dogal gaz geldi olduğum yere aldık hemen ama bu seferde dışarı çok soğuk ev içi sicak duvarlar terleme ve yine rutubet yapmaya başladı cunku duvarlarda yalitim yok . duvarlarından sular akıyordu şelale gibi 🙄🙄 eşimle evden soğuduk kiralık ev araştırma baslamistik yani kokusu kötü her sene boya neyse. Araştırdık bu ISO NEM denk geldi. Eşim yıllık izinde aldı geldi. Evin dışarıya bakan cephelerinde sürdük çünkü çok pahalı hereyere imkansız cift kat sürmek falan.
Uygulama şöyleydi: önce sıvı Bi boya gibi bisey sürdük çift kat katlar arasında kurumayi bekliyorsun. Sonra isonem yogurt gibi bisey boyadan koyu kıvamlı. Onu da çift kat . Kat araları kuruyacak. En son seçtiğin renk boya sürüyorsunuz yani toplam 5 kat oldu boyayla birlikte. Canımız çıktı sabah 10 dan gece 2-3 lerde uyuduk o tavan kenarları ben parke kenarları. Sonuç: geçen kış deneyimledik. Yokb boyle birsey evimde ne rutubet ne koku ne o akan sular hiç biri kalmadı Allahima şükür.. pahaliydi evet zahmetli oldu kendimiz yaptığımız için ama deydi mi deydi bu yaz evimiz tertemizdi. Kesinlikle dene