Kızlar hani slikon tabak setleri var ya onlara bakınıyordum bir kaç gündür. Çok pahalı geldiler özellikle oioi diye bir marka. Görmüşsünüzdür. Kuzenleriminde bu yollardan geçmiş bebeleri var onlara sordum kullandınız mı diye. Kuzenim şey dedi en pahalısını almıştım oioi diye bir marka ama 1 kere bile kullanamadım ilk yıkamada detarjan koktu çıkmadı kokusu dedi. Allah Allah dedim makinede mi yıkadın elde mi dedim. Elde yıkadım makineye atmadım dedi. Hiç memnun kalmadım önermem kullanamadım bile dedi. Yani bu bilgiyi hem size aktarmak istedim, hem de sormak istedim sizde de aynı sorun oldu mu diye? Siz de aldınız mı bu tabaklardan sizde de detarjan kokusu kaldı mı?