betul27 Doğum yapali 3 bucuk ay oldum daha yeni adet oldum dedim kendimce ama boyle cok az oldu 1 gun daha sonrasi cok hafif lekelenmeler oldu ilk basta boyle mi oluyor kizlar
Ceka betul27 değişebiliyor acıkcası. Ben 3 doğum yaptım. 2.sizin gibi varla yok arası bişeydi birde çok sancılı geçerdi. 3.dogumda tamamen geldi.
betul27 Ceka hamile kalmadan once duzenli gununde olurdu acaba diger ayda yine gununde gelir mi ki yoksa ufak capli bi kalp krizi gecirebilirim 😂