gamzesameturkoz Hanımlar 6,5 aylık bebeğim var ve bi uyku düzeni oturtmak istiyorum. Ayağımda sallıyordum fakat bırakmaya çalışıyorum. Sizin uyku rutinleriniz var mı veya kaç saat uyuyor kaç saat uyanık kalıyor vs vs. Biraz bunlardan bahsederseniz çok sevinirim 🤗🤩
Gokturk_ gamzesameturkoz İlk dişleri 7.ayına 1 hafta kala çıktı 4.ayda tam gaz olayını bitirdik dişler çıkana kadar gece bizle yatıp bizle uyanıyordu .Ne ki dişler çıktı geceleri en fazla 3 kez uyanıyor .Park beşiğine sığmıyor o yüzden yatmıyor .Yanımız da yatıyordu sığmadığı için artık eşim yer yatağı yaptı bebeği yer yatağına kıyamıyoruz yatırmaya .Petekler açılana kadar yataksa biz yerde eşim yatıyor gene aynı uykusu gece en fazla 3 kez uyanır .8.Aya kadar gündüz 3 kez uyurdu.8’den sonra 2 ye düştü birkaç gün öncesine kadar 2 kez uyurdu .4 gündür teke düştü artık .🙈😀Ha uykuya gelirsek te hala destekli birgün illaki bırakacak bu düzeni kendi elimi tutup odaya götürüp uyumak isteyecek o yüzden hiç zorlamıyorum 14 aylık olacağız 9 gün sonra ❤️
Gokturk_ gamzesameturkoz sende o şekilde ayarlayabilirsin saatlerini internetten bak saatleri yazıyor ayına göre o saatlerde uyutmaya çalış bir süre sonra saati gelince uyku belirtisi veriyor 🥰sağol canım 🫶🏻