AlinaElif Kızlar merhaba doğum yapalı 4 ay oldu hala regli olmadım kime sorsam bir iki aya olmuş sizin ne zaman oldu acaba
Ebus2045 AlinaElif bende 40 im çıktı hemen adet oldum ilk dogumumda. Şimdi 2. Ye doğum yapalı 35 gün oldu bunda gorcez
Bir-prens-annesiii AlinaElif 6 buçuk ay sonra oldum spiral taktırdım o gün biraz lekelenme gibi oldu bir sonraki gün çok kanama oldu acile gittim spiral de kayma vs yok regl olmuşsun dedi ikinci reglim 3 gün önce bitti az geldi bu sefer geçen seferkinde çokdu
Erdempasam AlinaElif ilk cocugumda 10 ay sonra ikinci çocuğumda 15 ay sonra olmuştum. Hatta ikincisinde artik dayanamayip 13.ayda doktora gitmiştim bana emzirme olduğu sürece olmayabilirsin demisti.
1pekmom_ AlinaElif 6.5ay oldu hala olmadım canım bende. 1seneye kadar olmayabiliyormuşsun öyle duymuştum beklemedeyimm bende
AlinaElif Ay sevindim ya sürekli rüyamda hamilelik görüyorum ödüm kopuyo öyle bişey cıkıcak diye Allah korusun 😃