Kızlar merhaba 3,5 aylık bebeğim var 5 gün önce inanılmaz bir kulak ağrısı ve boğaz ağrısı başladı bende sonra da gribe çevirdi. Hep maske ile durdum bebeğimi kucağıma alırken emzirirken yanında dururken 4.günde maskemi çıkardım artık bulaşır mı acaba korkuyorum aslında. Nasıl bir yol izlemem lazım. Herkes sütten de geçer diyorlar