Merhaba 6 ay 28 günlük erkek bebeğim var sürekli kucakta durmak istiyor yere bırakıyorum ağlıyor oyuncak veriyorum eline 5 dakika bile sürmüyor tekrar başlıyor ağlamaya iş güç yemek yapamaz oldum mecbur kaldığımda bırakıyorum yere maalesef başlıyor ağlamaya ve aşırı ağlıyor içli içli sesi kısılacak ağlamaktan hızlı hızlı işlerimi halletmeye çalışıyorum çok yoruldum kızıyorum da bazen ona sonra çok pişman oluyorum ama aşırı zorluyor beni bu durumu nasıl aşabiliriz acaba önerisi olan var mı? ☹️