Guneselif22 Normalde fena değildi beslenmesi. Son bi aydır çok zorlanıyorum. Çeşit çeşit yemekler yapıyorum yesin diye. Ağzından atıyor her şeyi. Ne yapabilirim sizler neler denediniz? ( anne sütü içiyor bu arada gece gündüz )
NNihall Guneselif22 kendiniz mi yediriyorsunuz yemeyi olmadı bir de eline kaşık falan verin kendi yemesi için belki eğlenceli bulup yiyebilir
Minigim38 Guneselif22 1 yaş bizde öyleyiz memeye düşkünlük var o yüzden emmiyor bizimki hiç memeyi bırakmıyor
Zumra_Fatma Guneselif22 valla aynisi benim kizda da var ne yaparsam yapuyim azicik yiyor az ama sık yiyor anemin evine geldim ortam vs degiskligi diyr sajirim yada azi dislerden dolayi diye umuyorum
_Goktugunannesi__ Guneselif22 bizde aynıyız önceden çok güzel yemek yerdi her dk bişey versem atıltırırdı şuan beslenme saatini uzatıyorum belki acıkır yer diye yok ya 1 kaşık alıyo gerisini yemiyo ya hiç ağzını açmıyo zorla yediriyorum yiyo karnı tok olsa öğürür ama o kadar iştahlı yiyor ki zorla verdiğim zaman
Guneselif22 NNihall denedim yemiyor :( oynuyor, yere atıyor vs. Zaten öyle her bulduğunu ağzına atan bi bebek de olmadı hiç
Guneselif22 Minigim38 geçecek mi peki ya. Ne yapacağız böyle anlamadım her şeyi deniyorum yesin diye. Belki birinden fikir çıkar şöyle dene diye
Minigim38 Guneselif22 normalde yiyordu az çok pankek mücver falan ama bu aralar hiç ağzına almıyor sürekli emmek istiyor diş mi diye düşünüyorum
Zumra_Fatma Guneselif22 1 2 ayi bulabilir cnku kolay cikan bi dis degil ya ondan biz daha hic cikarmadik kopek dislerimiz cook sismis nerdeyse 1 aydir sis ama bakalim hayirlisiyla patlasin
Guneselif22 _Goktugunannesi__ ben de arayı açıyorum. Geçen gün en son 12 de emzirdim akşam 9a kadar emzirmedim. Azıcık bir şey yedi şaka gibi
evhamliana Guneselif22 merhaba geçti mi çok merak ettim. Benimki de aynı durumda azı dişleri çıkıyor. Hiçbir şey yemiyor 🥲