Merhaba kızlar bebeğimin gözünden bazen çapak geliyordu bebeğim 1.5 aylık bazende gözü sulanmış şekilde oluyordu dün göz doktoruna götürdüğümde göz kanalı tıkanık dedi damla ve masaj önerdi sizde başına böyle bir şey gelen varmı internette ameliyat olanlar falan varmış biraz korktum bilgilerinizi yazarsanız sevinirim🥲🙏🏻🙏🏻