Kızlar merhaba, oğlum 10 aylık yaklaşık 10 gündür gece düzgün uyuyan bebek gitti sürekli uyanan bir bebek geldi, yarım saatte bir saat başı sürekli uyanıp uykuya döndürmemizi bekliyor, ağlıyor. Aşırı yorgun ve uykusuz hissediyorum kendimi. 10.ayda atak var diyorlar inşallah ataktandır böyle alışkanlık edinmemiştir diye dua ediyorum. 10.ay atağı yaşayanlar böyle durumlar yaşadınız mı? Ne kadar sürecek bu 😩😩😩