Kubrakaraslan 3 ay 18 günlük bebeğim evin içinde çıldırıyoruz beşiğe koyduğumda kendi kendine uyuyan bebeğim sürekli söyleniyo bağırıyor ağlıyo 5 dk uyuyo uyanıyo bu 4. Ay atağı olabilir mi erken değil mi
Arzumirac38 Kubrakaraslan aynn bnm oğlumda yatirinca agliordu millet duysa dövüyor sanacak o kadardı yani belirli bir süre sonra geçiyor merak etmeyin 🥰 dayanın
Liliales Kubrakaraslan 4. Ay atağı tam olarak böyle bir şey benim bebeğim desteksiz kendi kendine uyurdu uykusu geldiğinde 4. Aydan sonra kucakta pışpışlayarak uyuyor
Elf_moms Kubrakaraslan bizde de durumlar aynı akşam maksimum 8 de uyku moduna geçen bebeğim 12 lere kadar bekliyor uykusu var ama direniyor
Kubrakaraslan edalibrahim emmeside bi garipleşti dalga geçer gibi ağzına koyuyor geri çıkarıyor 😂 sürekli hığğğğğğ hığğğğğ diye bağırıyor yalandan ağlıyor 😂 galiba bizim 4. Ay atağı erken başladı
severi Bizimkide oturarak emmiyor ayakta yürüyerek emziriyorum oturduğum veya yürümediğim duraksadığım an bağırıp ağlamaya başlıyo 🤷🏻♀️
edalibrahim Kubrakaraslan galiba erken başladı gerçekten dalga gecet gıbı ya sürekli uyanıyor emzık tutmuyor etmıyor uyku arasında sürekli ağlıyor ığğğğ ıpğğpğ sesler çıkarıyor
belinay0316 Kubrakaraslan bizde aynı dyrumdayiz 3 ay 10 günlük diliyle memeyi oynuyor mamayı tam bitirmiyor sürekli yanında istiyor temas kanında enfeksiyon çıktı belki ondandır diye düşünüyorum ayy valla zorla büyütüyorz bide ataklar çıkıyor başımıza Allah kolaylık versin hepimize
ucmelekannsi 3 ay 16 günlüğüz bizde de durumlar aynı emerken bı anda ağlıyor tekrar veriyorum almıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
Girlsmoms Kubrakaraslan aynıyız benim bebeğimde 3 ay 18 günlük sütüm gelmedi benim hiç mama kullanıyoruz önceden yerdi hepsini şimdi bi yiyor bi yarıda bırakıyor uykuları kısa süreli olmaya başladı en çok sinir olduğum mamasının hepsini bitirmemesi ona çok üzülüyorum
Liliales Kubrakaraslan yok hala kucakta uyuyor hatta bari ayağımda sallayayım daha kolay olur benim için diyorum öyle uyumuyor kucakta olacak illa 🤦🏻♀️
Artemiss_ Kubrakaraslan gaz olabilir atak olabilir ya da mutlaka rahatsız olduğu bisey vardır kıyafeti bezi beşiği yani bizde yaşadık her şeyi komple degıstiyordum. Üstünü degıstrp uyutmaya çalısıyordum bebişleri anlamak zor 😅😅
Kubrakaraslan Liliales ay kesinlikle bundan korkuyorum şu atağı da sağa Salim bi atlatsaydık 🫠 sallamaya kucağa alışmasından korkuyorum
Mnse Benim bebeğim de 3ay 25 günlük benimki de emmiyor emince ağlıyor hiç durmuyor keyifsiz hep aç aç uyuyor bizimde 4. Ay atağı herhalde hemen geçsin istiyorum çünkü ben de yoruldum
Kubrakaraslan Mnse biraz kendimize biraz bebeğe okuyarak belki rahatlatabiliriz 🫠 atağa 4. Ayın sonunda yakalananda var demekki bizde daha 4. Ay girmeden yakalandık umarım erkenden biter gidet