prensesikizler Pamuk_bebegim42 acaba yeni bir kıyafet aldıysanız onu giydiğinde çıkmış olabilir mi? Benim kızımda a101 den alt üst takım almıştım yıkayıp giydirdim hemen boynunda egzama gibi şeyler çıktı. Atopik cilde sahip kızım.
glrrak Pamuk_bebegim42 İsilik gibi ama değil bizde de çıkmıştı doktora götürdük alerji testi yapıldı bir sorun çıkmadı zaditen damla kullanmıştık doktor vermişti. İsterseniz götürün
Pamuk_bebegim42 DerinTuana Yok normal her zamanki deterjanları kullandım ama alerji mi bilemedim farklı bişey de yemedi
Pamuk_bebegim42 Oğlumun bacağından böyle şeyler çıkmis 2 gündür fark ettim bugün böyle artmış bi kaşıntı ağrı yok ama.nedir bu
glrrak Pamuk_bebegim42 Evet bizde de genelde bacakta ve Bez bölgesinde olmuştu mutlaka doktora götürün mevsimsel alerji olabilir. Geçmiş olsun
DerinTuana Pamuk_bebegim42 benım kızımsa boyle olmustu bir ara acile götürmüstüm zaditen vermislerdi.Sebebini hala bulamadık ama.
Pamuk_bebegim42 masalhanem23 Yok canım değil o biz onu geçerdik ateşli ayrıca ağızda elde de oluyordu hatta baya ağır yaşadık Allah korusun o illet hastalıktan
Pamuk_bebegim42 BurcuKucuk Hayır yoktu el ayak hastalığı değil ondan eminim onu geçirdi ateş ağzında elinde hep vardı yaralar şükür onlar yok bacakta sadece