Bebeğim anne sütünden 20 gün önce kesildi. Biberon asla almıyor verdiğimde kusuyor. Devam sütü ve mama denedim ama asla kabul etmiyor. Yatmadan yarım saat önce kaşık mama veriyorum 9 da. Akşam 9 bucuk 10 gibide uyuyor. Ama 3 4 ten sonra sürekli kalkıyor. Güne sabah 7 8 gibi başlıyor. Açlıktan uyandığını düşünüyorum. Su veriyorum uyandığında. Fikir olarak ne önerirsiniz. Varmı benimle aynı durumu yaşayan anneler